Prodej nebo nákup nemovitosti je pro mnohé velkým životním rozhodnutím.
A tak je důležité si vše pořádně promyslet a krok po kroku naplánovat. I malý detail totiž může rozhodnout o výsledku.
K práci makléře přistupuji tak, jak bych sám od jiného makléře očekával.
A jak vlastně moje práce vypadá a co můžete očekávat?
Většina majitelů nemovitostí přemýšlí nad tím, zda využije služeb realitního makléře. Mají mají však obavy z nátlaku nebo jeho jednání a tak si zainzerují nemovitost samy. Což je naprosto v pořádku... ale také nemusí.
Ke konci vysvětlím proč. :)
První schůzka
Na první schůzce mi povíte vše o nemovitosti, důvod prodeje, Vaše představy a obavy, čas za který chcete mít nemovitost prodanou... Čím více mi o nemovitosti povíte, tím lépe. :)
Poté si nemovitost zdokumentuji jen pro sebe a následně vytvořím 3 cenové návrhy (rychlý prodej, prodej v horizontu několika měsíců, prodej na který se může čekat dlouho). Tuto nabídku zašlu e-mailem a na Vás už pak bude, jaký časový horizont si vyberete. Součástí e-mailu bude zároveň i plán prodeje společně s popisem, co vše bude má práce obnášet, co od Vás budu potřebovat a co si naopak zajistím sám.
Druhá schůzka
Pokud se bude nabídka zamlouvat a rozhodnete se, že spojíme síly, připravím smlouvu na kterou budete mít dostatek času a v klidu si ji prostudujete. Pak už jen domluvíme termín podpisu, předáme klíče a začneme společně tvořit! :)
A jak že bude nabídka vypadat?
Jako první začneme s videem a fotkami které vytvoří profesionál.
První dojem je důležitý a kvůli tomu si dávám záležet na tom, jak bude celý inzerát vypadat už na první pohled.
A kvůli tomu, využívám služeb profesionála, který opravdu ví, jak s foťákem a kamerou zacházet.
Uvidíte za chvilku... :)
Ukázka profesionálních fotografií
Zaměření a tvorba půdorysu
Pro lepší představu o situačním řešení nemovitosti nejlépe vypoví půdorys. Ne každý se vyzná ve stavení dokumentaci a tak v inzerátech najdete i zjednodušený půdorys nemovitosti s výměrami. Zájemce se tak může rozhodnou, zda je nemovitost právě ta, kterou hledá.
- I nejmenší detail může rozhodnout -
Jsou zájemci, kteří preferují video, podle kterého se mohou rozhodnout...
Web nemovitosti
Vlastní web nemovitosti, ve kterém ukážu nemovitost v celé své kráse.
Je toto všechno nutné?
NENÍ, jak si kdo bude inzerovat svou nemovitost a zda chce inzerovat s makléřem nebo bez, závisí zcela a jen na něm. Nicméně tyto detaily mají obrovský vliv na návštěvnost inzerátu a zájem o nemovitost.
Tabulka výše je statistika návštěvnosti za necelý 1 týden od spuštění inzerce.
A to není zdaleka vše.
Drobností, které mohou ovlivnit průběh celého prodeje je mnoho. Ale radši Vám je povím osobně, teď už bych Vás nudil. :)